tirsdag 21. september 2010

v i n d u

Foto: Nena. Via: Hello Tiger.

Fantastisk lysinnslipp! Det er vel flere enn meg som drømmer som vinduer som dette. Kunne vel egentlig overtatt hele rommet, som er innredet på en enkel og ren måte. 
Jeg blir mer og mer glad i store rammer som ikke er spikret opp, men som bare står lent inntil veggen. Så enkelt å bytte det ut om man skulle bli lei.

Love the large windows and the light! The bedroom is also perfectly decorated in white, black and shades of grey.

5 kommentarer:

små og store drømmer sa...

Tipper jeg hadde sovet rimelig godt i det rommet :)

nadja sa...

LYS!
Og slike rammebilder står overalt i vår leilighet, og min far påpeker hver gang at bilder skal henge på vegg og ikke stå på gulv. Tror jeg skal vise han dette bildet, jeg.

christin sa...

burde du :)

The Noisy Plume sa...

I agree. That's a beautiful space.

Netta-Natalia Löytynoja sa...

Hi christin, thanks for featuring our bedroom, i'm honored :) Your blog is beautiful.