torsdag 23. oktober 2008

s h e l l y


Foto: Freudian Kicks

Besøk fra bartebyen er grunnen til at jeg med god samvittighet har gjort andre ting enn å lese i dag. Flaks for meg!
Acnekjolen Shelly på bildene over er en av mange vakre ting som kan finnes på Freudian Kicks. Den nye glade eieren i mitt shoppingfølge kommer til å ta enhver fest med storm iført denne.
Ellers fant jeg genseren i mitt liv på Little Miss T på Grünerløkka, en strikkegenser med strikket godteri og is applikert på. Fantes en sunnere utgave med grønnsaker også, men den var selvfølgelig ikke like tiltrekkende på en sjokolademons som meg.
Var innom Henrik Vibskov butikken i Kvadraturen for første gang i dag, og likte den faktisk bedre enn butikken i København. Uten at jeg helt kan si hvorfor. Endte i hvertfall opp med både det ene og andre på ønskelisten.
Så hva er løsningen på disse klesdrømmene? At jeg bør finne en bag med penger under et tre snarest mulig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du noe bra på freudian kicks for din kjære bror kanskje?:P hehe